SİİRT’TE DÖNME DOLAPLAR
Siirt’le ilgili gelen onlarca e-maillerden benim topladıklarımın içinde bana söylenenler, aşağıda maddeler halinde yazacaklarımdır. Şöyle ki;
1. Siirt üniversitesinde olanların baş aktörü Yasin Aktay hoca ve milletvekili Osman Ören’dir.
2. Siirt Üniversitesi Rektörü Prof. Murat Erman bu konuda acizdir ve adeta zavallının birisidir. Kendileri daha yeni profesör olmuştur ve olur olmaz da alel acele Van’dan Siirt’e getirilmiştir.
3. Sn. Y.A ve Sn. O.Ö’nün dostlukları çok eskilere dayanır. Daha önceden beraberce kırtasiye dahi işletmişlerdir. Yasin Hocayı her yere tavsiye eden Sn. Beşir Atalay, Osman Bey’i tavsiye eden de Yasin Hoca’dır…
4. Sn. milletvekili şu anda Siirt’te AKP parti teşkilatından tamamen ayrı ve fevri hareket etmekte ve kendi seçim ofisini kurmuş olan birisidir. Partiye de hiç uğramaz.
5. Sn. Milletvekilinin kardeşleri ve yeğenleri de hem Hizbullah’ın yasal uzantısı olan Çınar Derneği’nin, hem de HÜDAPAR’ın kurucularındandır. Bunlar da biraz da kuru Arap milliyetçiliği had safhadadır.
6. Siirt’teki yerel medyanın hiç birisi bu konuyu yazmadıkları gibi yazabilmeleri de neredeyse söz konusu değildir. Çünkü gücün karşısında 3 maymunu oynamayı tercih etmektedirler.
7. Şu anda Siirt’te her devlet dairesi üzerinde Osman Bey’den habersiz iş yapılamaz. Tüm imzalar da onun onayıyla çıkar.
8. Bunca zamandır milli eğitim müdürlüğünün neden boş olduğu, neden kimsenin atanması yapılamadığı, neden kimlerim ataması tam yapılırken hangi aşamada kimler tarafından durduruldu konuları bile Siirt’te yaşananların somut bir örneği olması bağlamında çok önemlidir.
9. Hizbullah’ın Diyarbakır’daki toplantısına Siirt’ten kimler katıldı? Parti il başkanına cevabın ne denildi?
10. Siirt’te medreseler diyarı olan Tillo ve bölgedeki şeyhler hakkında acaba yukarıda saya geldiğimiz isimler hangi sözleri sarf ettiler?
11. Sn. milletvekilinin danışmanının Çin gezisinde namaz kılmamasına sebep olarak ifade edilen fetva nedir? Ve bu fetva kimden alınmıştır?
12. Siirt merkezli Acem-i insanlarca çok tehlikeli oyunlar oynanıyor ve merkez üs olarakta özerk ve dokunulmazlığı olan üniversite mi kullanılıyor?
13. Üniversiteye rektör seçimlerinden hemen sonra, kimin kardeşi ilk atama olarak bir hafta içinde hapishane zabit katipliğinden genel sekreter yardımcılığına, oradan da daire başkanlığına getirildi?
14. Tayin ve nakillerde acaba hangi AÖF mezunları Avrupa iş deneyimi sahibi olanlara karşı tercih edildi?
15. Kısacası Siirt’te kamuoyu ile paylaşılması gereken pek çok malzeme söz konusudur. Bu konuda da birkaç makale yetmez. Adeta kitap yazılması gereklidir. Sanıyorum en güzeli de Siirt’e gidip hakkaniyet sahibi duyarlı STK temsilcileriyle görüşülmesi olacaktır…
siirtli() |
siirt ilindeki üniversiteye yüzde doksanlara varan sayıda arap halkını tayin eden osman hoca yanlış yapıyor yarın cıkacak olaylardanda sorumlu olacaktır verdiğimiz oylara yanıyorum ilerde yaptığından kendisi utanacaktır onu allaha emanet ediyorum |
Gönderilen Tarih - 03 Kasım 2013 Pazar (14:52) | | |
|
|
 |
siirttli() |
söyledklerinin çoğu doğru.bu meseleye değindiği için önder aytaçı tebrik ediyorum.Allah razı olsun. |
Gönderilen Tarih - 29 Temmuz 2013 Pazartesi (17:15) | | |
|
|
 |
Siirtli() |
Çok ciddi iddialar ama üstünde duracak adam yok siirtte. Adamlar çıkıp ret etsin; biz böyle bişey yapmadık, desinler... |
Gönderilen Tarih - 20 Haziran 2013 Perşembe (20:40) | | |
|
|
 |
Veysel karataş() |
İddaya bak İlkokuldaki çocukların öğretmene şikayeti gibi. Özellikle 11. madde "Sn. milletvekilinin danışmanının Çin gezisinde namaz kılmamasına sebep olarak ifade edilen fetva nedir? Ve bu fetva kimden alınmıştır?" Bazı yorumlara gelince, Allah'ım Arap baharının Siirtli araplarla ne ilgisi var. Bu nasıl bir analojidir böyle. Yasin Aktay Arap Baharını savunuyor kendisi Araptır o halde Siirtli Araplar bu sebeple arka çıkıyor. Önderimiz , Önder Aytaç olunca siyasal analizlerimiz de bu çapta olur. Ömrümde Osman Ören'i görmedim. Yasin Aktay'ı da tv.den ve kitaplarından bilirim. Siz Önder Aytaç'ın sitesini haber yapmaktan ve adamı meşhur etmekten vazgeçin. Adamın yazacağı bir yer bile yok. Emin Çölaşan gibi biri işte... |
Gönderilen Tarih - 01 Mayıs 2013 Çarşamba (01:57) | | |
|
|
 |
sezai çetin() |
Benim anlamadığım konu,Bu adamın yaptığı suçlamalar ciddi suçlamalar..Suçlamanın muhatapları Yasin Aktay,Osman oner,Murat Erman neden bu konyla ilgili bir basın açıklaması yapmak yerine müdafalarını belirli basın organlarına taşere etme gereği duymuşlardır. Bana mantıksız geliyor. |
Gönderilen Tarih - 01 Mayıs 2013 Çarşamba (01:56) | | |
|
|
 |
Fatihli() |
Bebde katiliyorum Onder hocamin tespiti gayet dogal.Adi gecen sahislar siirtin her kosesine sahip olmak istegindeler. Osman Orenin yaptiklari meydanda ,rektor zaten emir kulu. Yasin Aktayin Arap bahari sevdasi ve bas aktoru oldugu meydandayken, sayin cok degerli siirtli hocamin oglu A...... A... kadinlar pazarinda rahmetli Kaddafinin ogluyla yemek yemedinmi ? ortadogudaki faaliyetiniy nedir ? Yasin Aktayi gormeyeli yillar oldu diyorsunuzdada , suriye ilgili hakkindaki iddialar pekismiyormu ? bari iddia varsa inkar etmeyin cevap verin. |
Gönderilen Tarih - 30 Nisan 2013 Salı (21:30) | | |
|
|
 |
demirtaş() |
ÖNDER BEYİN YAZISINI OKUDUM ADAM DİYORKİ BÜTÜN SÖYLEDİKLERİM ELBETTE İDDİALARDAN İBARETTİR. İZAHA AÇIK KONULARI SIRALAMKTADIR. BEN KARŞI TARAF YERİNDE OLSAM ADAMA HAKARET EDİP EDECEĞİME VARSA MAKUL CEVAPLARIM ONLARI VERMEYE ÇALIŞIRIM. AKSİ HALDE İLGİLİLER HAKARET ETTİKLERİNDE ÜZERLERİNE DAHA FAZLA TÖHMET ÇEKMEKTEDİRLŞER. YİNE BEDİUZZAMAN HAZRETLERİ DERKİ TEHDİT ÇARESİZLİKTEN GELMEKTEDİR.KİŞİLER KOINUŞACAĞI ŞEYLERİ TÜKENİNCE THDİTE BAŞLARLAR O AÇIDAN KARŞI TARAF TEHDİTTEN ZİYADE BENCE İDDİALARA CAVEP VERMELİDİR. |
Gönderilen Tarih - 30 Nisan 2013 Salı (11:45) | | |
|
|
 |
Emre() |
önder aytaç yasin hoca ,rektör murat hocadan özür dilemiş.ali can aksu ile helaleşmişler demek bu kadar polemiğe ne gerek vardı. Asıl Osman beyden özür dilemeliydi. http://www.dusunceatolyesi.com/?p=4368#comments |
Gönderilen Tarih - 30 Nisan 2013 Salı (10:54) | | |
|
|
 |
Ali can aksu() |
Önder Aytaçın Düsünce Atölyesinde hakkımda yayınladığı yazdığı ve yazdırdığı iftira yorumlarını ispatlamazsa şerefsiz haysiyetsizdir.. Şizofrenik ruh hastası olan bu adamı daha da ciddiye alıp cevap vermeyeceğim . |
Gönderilen Tarih - 29 Nisan 2013 Pazartesi (15:20) | | |
|
|
 |
M.Danis() |
Önder Aytaç hedefini Alican aksuya çevirmiştir.ortalığı nasıl karıştıracağını bilmiyor.hemşehrilerde ona alet oluyor.maalesef !. http://www.dusunceatolyesi.com/?p=4368#comments |
Gönderilen Tarih - 29 Nisan 2013 Pazartesi (13:07) | | |
|
|
 |
Hadi Işık() |
Alican kardeş bu adam gerçeklik payı olmasa durup dururken bu kadar şeyi yazamaz.yasin aktayın arap baharı politikasını bilmeyen yok..Üniversitenin durumu zaten harap o ayrı konu . |
Gönderilen Tarih - 29 Nisan 2013 Pazartesi (11:54) | | |
|
|
 |
öğrenci() |
osman ören anadolu lisesindeyken teneffüste mehter marşı çaldırıp,koçer halkına her cuma günü sayıp söven bi adamdı..ve her zaman arap öğrencilerine karşı daha alakalı ve ilgili olmuştur..bu hakkında söylenilenlerin gerçeklik payının olduğu kanaatindeyim kii ateş olmayan yerden duman çıkmaz..ama burada amacım kürt milliyetçiliği yapmak değil aslında fakat şunu da söylemek istiyorum kii araplar şunu unutmaasınki kürtler artık eskisi gibi deil..kürtler daha güçlü ve kendinden emin... |
Gönderilen Tarih - 29 Nisan 2013 Pazartesi (11:52) | | |
|
|
 |
Ali Can AKSU () |
Değerli Hemşerilerim ,Önder AYTAÇ isimli şahsiyet işin dozajını kaçırararak http://www.dusunceatolyesi.com/?p=4368&cpage=1#comment-5682 web sayfasında sırf Twitter da yapmış olduğu yoruma tavır aldım diye beni ve bir çok insanı yalan yanlış senaryo haberlerle töhmet altına sokmak istemiştir. ve bir sürü yalan senaryolar geliştirmiştir.kalp bağım olsa da Yasin hoca ve Osman hocayı yıllardır görmememe rağmen bizleri yalan haberlerle ilişkilendirmek istemiştir. Çamur at izi kalsın mantığıyla hareket eden ÖNDER AYTAÇ isimli şahsiyetle hukuk önünde hesaplaşılacaktır. Bu şahsiyetin oyununa gelmeyin lütfen . Saygı ve selamlarımla Ali Can AKSU |
Gönderilen Tarih - 28 Nisan 2013 Pazar (16:40) | | |
|
|
 |
sinan demir() |
madem bu haberlerin gerçeklik payı yok http://www.dusunceatolyesi.com/?p=4368&cpage=1#comment-5682 sitesindeki yorumlara muhataplar neden cevap yazmıyorlar. Mesela Ali Can AKSU kimdir ? |
Gönderilen Tarih - 28 Nisan 2013 Pazar (16:33) | | |
|
|
 |
m.obut() |
http://www.dusunceatolyesi.com/?p=4368 yazıdaki yorumla ilgimi çekti ve herkesin sessiz kalması düşündürücü. Şimdi de Ali Can AKSU kim peki ? Yasin AKTAY ve osman ören ile ilişkisi manidar değilmidir. soruların altı boş bırakılmamalı . |
Gönderilen Tarih - 28 Nisan 2013 Pazar (16:07) | | |
|
|
 |
Murat Denış() |
http://www.dusunceatolyesi.com/?p=4368&cpage=1#comment-5682 Önder AYTAÇ Yalan haberlerine devam ediyor |
Gönderilen Tarih - 28 Nisan 2013 Pazar (15:45) | | |
|
|
 |
Ali Can AKSU() |
Değerli arkadaşlar, Şizofren bir ruh hastası olan "Önder AYTAÇ" isimli zavallıya kanmayın onun tek amacı huzur ve sükunetin hakim olduğu ve daha da olacağı Siirtimizi Provake ederek milletin kafasını bulnadırmaktan öteye geçemez. Bir MOSSAD Ajanı gibi çalışmaktadır. |
Gönderilen Tarih - 28 Nisan 2013 Pazar (15:27) | | |
|
|
 |
vatandaş() |
" Rektör Bey’in Kürtçü olan yapıyı temizlemesinden kaynaklanan sıkıntılarından dolayı, yeni yaptığı atamalarda siyasilerin etkisi alışılmışın ötesinde büyük ve Arap ağırlıklı olsa da, hem rektör bey, hem de tayin ettiği kişiler vatanını milletini seven gayretli insanlar." (Önder Aytaç ) Siz kulağınıza, aklınıza gelen her şeyi bir süzgeçten geçirme gereği duymadan yazan biri olarak "düşünce atölyesi" isminin size bir kaç beden büyük geldiğini düşünüyorum.... Bu ülkede Eğer Türkçülük ve Arapçılık yasal ise Kürtçülük neden yasal olmazsın? Siz diğer yazılarınızda Yasin Aktay'ı ve Osman Ören'i "Arap Milliyetçisi" olduklarını söyleyip, son yazınızda da bunların adamları olduğunu iddia ettiğini rektörün bu Kürtçü yapıları tasfiye eden vatansever çocuklar olduğunu söylüyorsunuz. Bu söyledikleriniz size çok mu doğal geliyor Sn Önder? Siz tam olarak neye karşısınız? Üniversitedeki haksız bir kadrolaşmaya mı karşısınız, yoksa mensubu olduğunuz tarikatın, cemaatin bu kadrolaşmadan diğerlerine göre daha az kadrolaşmasına olan tepkinizi farklı şekilde dile getiriyorsunuz? Siz Üniversitede sizin görünüşünüzdeki insaların kadrolaşmasını doğal görüp neden başka kadrolaşmaya bu kadar karşı çıkıyorsunuz? Bu ülkede vatandaşlık hakları sadece sizin gibiler mi tanınıyor? Diğerleri vergilerini verip, askere gitmiyorlar mı? Siz laik bir ülkede yaşadığınızı unutup, herkesin türk-müslüman-sunni-hanefi olmak hakkını nereden alıyorsunuz? Hangi anayasa maddesi size bu hakkı veriyor? Bu soruları ve sorgulamayı biraz daha derinleştirisem eğer daha önce başbakan başta omak üzere ettiğinizi hakaretlerinizi bana da mı edeceksiniz? Bir Acem paronayası diye tuturmuşsunuz nedir derdiniz? Bu ülkeyde sizden farklı düşünen bir acemi hergün hedef göstermekten ne zaman vazgeçeceksiniz? Bu ülkede 100 tane "Kârhane" olup devlete vergilerini verdikleri halde bir sorun olarak görmüyorsunuz, ama birileri, farz edelim" mut'e nikahını savunuyor diye ne bu şiddet böyle? Siirt Üniversitesindeki kadrolaşma ile ilgili dedikoduları herkes biliyor. Bunların çoğunun da bir iddiadan öte olduğunu biliyorum, ama bu iddiaları dile getirince neden Yasin Aktay ve Osman Ören'e ırkçı bir tutumla yaklaştınız? Bu iddialarınızı daha farklı bir dille neden dile getirmediniz? Şimdi ise kalkıp özür diliyorsunuz! Bir yerden yeni bir mail mi aldınız yoksa? :) |
Gönderilen Tarih - 28 Nisan 2013 Pazar (14:20) | | |
|
|
 |
bahtiyar'a cevap() |
Ö.Ören'in, ne biliyor nasıl o koltuğu dolduruyor merak ediyorum. 11 yıllık bölgenin en iyi insan kaynakları müdürü ve Personel Dairesinin korucu(ibrahim dinler) pasifvize edilip, üniversiteden kaçırma peşine düşmüşler. Tek meselede Kürt olmasıdır. Bir Türk olarak ben bu liyakatsız insanlardan çok rahatsızım. |
Gönderilen Tarih - 27 Nisan 2013 Cumartesi (17:36) | | |
|
|
 |
Serhat() |
Kesinlikle murat erman bir açıklama yapmak zorundadır. Bakın Artuklu Üni. çok kısa sürede marka oldu ama siirt daha üniversite bile olamadı. nedenini murat erman açıklamalı ve açıkça ben milletvekillerinin emirlerine karşı gelemiyorum demeli |
Gönderilen Tarih - 27 Nisan 2013 Cumartesi (13:07) | | |
|
|
 |
Mustafa() |
SEFFAFLIK İSTİYORUZ. Murat Erman açıklama yapmak zorundadır. Siirt Üniversite’sine kimleri aldığını tek tek açıklamalı. Nasıl aldığını açıklamalı.Recep Hoca’yı acımazsızca eleştiren medya nerede? Murat Erman ne yaptı? Daha doğrusu ne yapabilir? Yazarın hangi cümlesi yalandır? Söyleyin hangi cümlesi yalandır. Neden çıkıp yiğitçe evet hepsi doğrudur demiyorsunuz? Hele bir Osman Ören gitsin, Siirt Üniversitesini siz o zaman görün. AH AH AH |
Gönderilen Tarih - 27 Nisan 2013 Cumartesi (12:08) | | |
|
|
 |
alidemir() |
hocamız haklı. Mılletvekılının kardesı ıkı tavuk gudemezken bugun daıre baskanı oldu. Malıye bakanı mehmet sımsekın kardesı hala yesıl kartlı. Siirttte cıddı boyutta bır kadrolasma var (arap kadrolasması) Personel daıre baskanı ve sube mudurlerı, saglık yuksek okul sekreterı, stratejı sube muduru, İlahıyat sekreterı ve dıgerlerı hepsı arap. alın sıze kanıtı..... |
Gönderilen Tarih - 27 Nisan 2013 Cumartesi (11:34) | | |
|
|
 |
bahtiyar() |
bu yazının çıkışında cemaatin bir etkisi var mı çok merak ediyorum bu olay ayrıntılarıyla araştırmak lazım osman hoca ırkçı olsaydı değerli büyüğümz selim hocaya refans olup oraya almazdı isim vermiyeyim alınan öğretim görevlilerinin yarısı kürt..yönetimde ki bazı isimlerin gönderilmesi lazım ama bu kesinlikle kardeşi değil zira kardeşi koltuğunu dolduruyor personelini sahibleniyor tek şuçu kardeşi mi olmak osman ören demek siirt demektir osman ören demek emek demektir osman ören bir hamalın alın teriyle büyüyen çocuğudur.öğrenciyken bilirim hocamı cepindeki son kuruşunu fakir öğrenciye verbilen bir insandır ve partisi için gece gündüz çalışıyor memleketen içn çalışıyor halk pastadan pay alınca bazılarının zoruna gitti herhalde son olarak hudapar konusuyla ilgili ben olsam yazarı mahkemeye veririm ellerinden öpüyorum canım hocam |
Gönderilen Tarih - 27 Nisan 2013 Cumartesi (01:25) | | |
|
|
 |
devran() |
yahu yegenleri kürt.dediğin kişilerde ne çınarderle nede hurparla ilgisi var.krt yegenleri nasıl arap milliyetçiliği yapsın.ayıptır be insan bu kadar desteksiz atmaz.iyi tanıyoruz yegenlerini adamlar kürt sen yazmışşın arap milliyeçiliği allah akıl fikir versin.komedi bu adam |
Gönderilen Tarih - 27 Nisan 2013 Cumartesi (00:32) | | |
|
|
 |
hakikat56() |
neden konu araştırılmıyor.belki hakikat payı vardır.bir adam durup dururken neden boyle birşey uydursun.Yasin Aktay ve Osman orenin ın yeni derin devletin merkezinde olduğunu bile dile getiriliyor.Araştırılsın konu |
Gönderilen Tarih - 26 Nisan 2013 Cuma (21:05) | | |
|
|
 |
Musa Demir() |
Önder Aytaç ezik bir insan olduğu gibi Yasin Aktay ın da hızlı yükselişini çekemediği için bu çamuru atmak istemiştir. Bu eziğe inanmayın |
Gönderilen Tarih - 26 Nisan 2013 Cuma (20:47) | | |
|
|
 |
birisi işte() |
önder aytaç'ın web sitesindeki diğer yazılarını okudum. önder aytaç laik bir ülkede yaşadığını untutup, kendisi gibi müslüman-sunni-hanefi olmayanaları "gönderin buradan" diye bağırmaktadır. görende babasının çiftliğinden maraba gönderiyor zannedecek. bu ülkede seni aydın diye Taraf gazetesine alanlara yazıklar olsun. sen kim demokrat olmak kim, insan hak-hukunu savunmak kim. |
Gönderilen Tarih - 26 Nisan 2013 Cuma (17:05) | | |
|
|
 |
muhsin taş() |
- Görevde yükselme sınavı neden bir türlü yapılamıyor? - Neden sendikalar ve memurlara "bu konuda çalışma yapıyoruz" denilerek bir çocuk gibi oyalanıyor? -Görevde yükselme sınavının yapılması için kimlerin okullarının bitirilmesi bekleniyor? -Bu bir beceriksizlik değilmidir? Hadi Rektör bey gelir gelmez bunun olacağı sözünü vermişti. o söze ne oldu.. -Üniversitede ayrımcılığa bir son verilsin! herkese eşit şekilde muamele edilsin. -Rektör bey çok değerli bir insan. ama neden pasif duruyor. artık biran önce etkinliğini kullansın. gelir gelmez etrafını saran kurnaz ve hizipçilerin ne zaman farkına varacak. Allah uyandırsın inş. |
Gönderilen Tarih - 26 Nisan 2013 Cuma (15:43) | | |
|
|
 |
ahmet() |
iddialar doğrudur. Yazıklar olsun böyle siyasete. Siirt'in kaymağını haksız yere yiyiyorlar. özel güvenlikçi aldılar yüzde doksanı arap. Bu Siirt sana da kalmaz osman Hoca. Yanlış yoldasın. |
Gönderilen Tarih - 26 Nisan 2013 Cuma (13:18) | | |
|
|
 |
Ali Can AKSU() |
Önder Aytaçın yazısında adı geçen Yasin Aktay, Osman Ören, Murat Erman, Hem okul arkadaşlarım hem çocukluktan gençlik yıllarıma kadar ruhlarına şahit olduğum ve bir çok paylaşımım olan güzel dostlarım, arkadaşlarım, Tırnaklarıyla kazıyarak tüm zorlukları aşa aşa ve sindire sindire geldiler buralara.Önder Aytaç gibi insanların Yüksek egosal tatmin ve önyargı hazzıyla bu insanlara atılan çamur iz bırakmaz . |
Gönderilen Tarih - 25 Nisan 2013 Perşembe (13:42) | | |
|
|
 |
mehmet() |
Değerli medya mensupları ümidimizi adaletten kestik. zira bunların elinin uzanmadığı yer kalmadı. ancak dürüst, şerefli ve onurlu basın mensupları hariç. 4. kuvvet olan medya, adam kayırmacılığının ve partizanlığın önüne geçerse bunlar bir halt edemez. yeterki siz halka duyurun halkı uyandırın. o.ö. ye oy vermeseydik bunlar yaşanırmıydı. hayır.bu yüzden uyanmamız lazım.. siirt üniversitesini özellikle takip edin. tarih böyle hızlı bir kadrolaşma görmemiştir diyorlar. eski rektörün 4 yılda dolduramadığı idareci yönetici pozisyonundaki kadrolar o.ö. nün referanslarıyla 4 ayda dolduruldu diyorlar. üstelik hakkaniyet,liyakat, ehliyet, iş tecrübesi, deneyim kreterleri alt üst edilerek yapılmış. ama bitmedi aç insan doyarmı misali boş kadrolar dolunca sıra dolu kadrolara gelmiş. valla benim işittiğim şuki özellikle kürt kökenli insanlara acaip bir şekilde mobbing uygulandığı iddiaları var. iddialar doğrumu bilmiyorum buyrun siz araştırın. en korkunç iddia ise siirtte kürt-arap çatışması patlak verirse bunun merkezinin siirt üniversitesi olacağı iddia edilmesi. |
Gönderilen Tarih - 25 Nisan 2013 Perşembe (13:40) | | |
|
|
 |
hakkiyenmez() |
http://www.siirtnews.com/haber-3835-akp_memur_sen_el_ele_bahane_kadrolasma_sahane_.html PEKİ YUKARIDAKİ LİNKTE YİNE BU SİTEDE VE ÖNDER AYTAÇ'TAN DAHA AYRINTILI VERMİŞ. AMA YORUMLARDA HİÇ OLUMSUZ BİR DURUM YOK. ÖYLEYSE ÖNDER AYTAÇIN YAZDIKLARINA NİYE SALDIRLIYOR ANLAMADIM. BAKIN İDDİALAR DOĞRUYSA ADAM DOĞRU SÖYLEMİŞTİR. YALANSA ADAM MÜFTERİ YALANCIDIR. BUNUN İÇİN DE UZMAN OLMAYA GEREK YOK... |
Gönderilen Tarih - 25 Nisan 2013 Perşembe (12:03) | | |
|
|
 |
unBoWed() |
Burda yorum yazanlara sormak lazim "hirsizin hic mi sucu yok". Iddalar dogruysa ne diyeceksiniz? isim isim soylenen seyler var. Yakinda butun pislikleri ortaya cikinca bakalim burda bilmeden yorum yazanlar hangi renge girecek. |
Gönderilen Tarih - 25 Nisan 2013 Perşembe (08:35) | | |
|
|
 |
serhat() |
Sana niye bu kadar dokundu bilemiyorum önder bey siirtin imanını sen mi kurtaracaksın ? Bağlantı kurduğun dernekler ve bakış açıları o kadar alakasız ki… Bir siirtli olarak gördüğüm senin hakkında saçmalamış veya birileri tarafından harekete geçirilmiş ifadesi. İtikad konusunu arıza çıkma konusunu çok büyük hassasiyetle ele alıyorsun fakat bir yandan da sallayıp duruyorsun… Sorun ne biliyor musun ? Bütün sorun Siirt’in tarikatlar veya evliyalar diyarı olması ve düşünmenin ayıp birşey olarak görülmesi… Umarım bu gibi insanlar siirtte ve tüm ülkede çoğalır ve düşünmemeyi sünnet haline getiren sizlerin de yüzü meydana çıkar… Not: İstersen biraz da Siirtin yüzyıllardır neden geride kaldığını ve halkın neredeyse %70 inin belli sultanlar tarafından nasıl müritleştiklerini /köleleştiklerini araştır… SELAMLAR |
Gönderilen Tarih - 25 Nisan 2013 Perşembe (08:34) | | |
|
|
 |
ali() |
bu adamda 2. tuncay güney herhalde f tipinden adamı iyi yemlemişler .... |
Gönderilen Tarih - 25 Nisan 2013 Perşembe (08:33) | | |
|
|
 |
mehmet() |
Adam kayırmanın ilk defa ak parti döneminde yapılmadığını biliyoruz. ancak bizler adalet gelsin diye ak partiye oy verdik. ak parti için gayret gösterdik.ve adam kayırma artık dursun diye gönülden destekledik. gele gele başımıza o.ö. geldi. adam kayırmanın kitabı işte şimdi yazılır. üniversitenin hali gerçekten içler acısıymış. adam kayırma had safhada diyorlar. o.ö.nün kardeşinin nasıl da nereden nereye getirildiği dilden dile dolaşıyor. yerine getirilen garibana çektirilenleri birde siz dinleyin bence. sadece o değil bunlar tarafından getirilenlerin iş deneyimi, ehliyet,liyakat ve hakkaniyetle alakaları mutlaka araştırılmalı. en kötüsü siirt gibi bir yerde etnik milliyetçiliğe dayalı ayrımcılığın doruk noktasına geldiği iddiası. Yahu Rektör ne diyor bu işe diye soruyoruz. rektörmü deyip acı acı gülümsüyorlar.onu unutmuştuk zaten diyorlar. kendisini mevcut durumda gören varsa söylesin. etkinliği hiç yokmuş. doğru ya etkinliği olsa zaten tüm bunlar yaşanmaz, tüm bunlar yazılmaz. rektörün de rektörü var deyip gülenleri gördüm. özellikle kürt kökenli olanlara çok ağır biçimde mobbing yapılmakta olduğunu işittim. insanlar neden mahkemelere haklarını aramaya gitmiyorlar. çünkü adaletten umut kesilmiş. kimi kime şikayet edeceksin diyorlar.hepsi bir olmuş. evet işte asıl üzücü tablo bu aslında. zira müspet insanlar olarak her tarafa hakim olalım dedik.ama adaletin birgün bize lazım olacağını unuttuk. işte bugünler o günlerdir. O.Ö. sayesinde akp ye de tövbe ettik. O.Ö. sayesinde adaletten soğuduk. dilerim herkes uyanır. ya başbakan bunlara haddini bildirir, yada bundan sonra ak partiye de oy moy yok |
Gönderilen Tarih - 24 Nisan 2013 Çarşamba (08:30) | | |
|
|
 |
Robaryalı() |
bence burda masum ya da mazlum taraf yok sadece ortada menfaat çatışması var, kaymak problemi demiş bir arkadaş kesinlikle katılıyorum. Birde onları savuanları anlamıyorum. adamlar ankarada içiyor siz burda sarhoş oluyorsunuz. |
Gönderilen Tarih - 24 Nisan 2013 Çarşamba (21:57) | | |
|
|
 |
Selman K.() |
Bu haberi ben dün gördüm Siirtli bazı 'dindar' kimseler birbirlerine hevesle retwit ediyorlardı. demekki söylenenler onların ekmeğine yağ sürmüş.. |
Gönderilen Tarih - 24 Nisan 2013 Çarşamba (21:53) | | |
|
|
 |
musa() |
önder aytaç şunu kafasını iyice soksun, onun beklediği siirtli yasin hayaller hiç bir zaman olmayacaktır. |
Gönderilen Tarih - 24 Nisan 2013 Çarşamba (21:48) | | |
|
|
 |
musa() |
önder aytaç'ın hakkaret etmediği bir kaldı mı bu sorunlu dilli ile? siirt üniversitesi rektörü, prof yasin aktay, akp'li osman ören, ahmet fekr, zehracılar, siirtnews özel'de, ama genel olarak siirt2in yerel medyası...vs bunlar başlıca hedefleridir. önder aytaç, taraf gazetesindeki saçma sapan çözüm projeleri ile gazetesinden ayrılmıştı. başbakan recep tayyip erdoğan'ın dersaneleri kapatmayı konuştuğu dönemde kendisine twitter üstünde hakaret etmiş biridir. şimdi ise siirt'te ikili bir cephe kurmuş ve bunalrdan birine saldırıyor. bu saldırdıkalarıda üste verilmiştir. benim anlamadığım siirt'te tanınmış işadamlarından bir kısmının bu adamın görüşlerini temsil eden twitleri atmalarıdır! bence twitter'deki bu tvitleri de haber oalrak ekleyin. maddem önder aytaç gibi düşünenler var, o zaman onları da deşifre etmek lazım. yasin aktay, osman ören ve ahmet fekri gibi değerli şahsiyetleri hedef göstermesi kabul edilebilir bir durum değildir. |
Gönderilen Tarih - 24 Nisan 2013 Çarşamba (21:49) | | |
|
|
 |
serhat ozer() |
Bence siirtte adi konmamis bir savas var akp de ciddi menfaat catismalari var kaymak tek yone gidince millet ac kaldi. Ondan herkes rahatsiz durumdan yakinda suyu cikar bekleyelim |
Gönderilen Tarih - 24 Nisan 2013 Çarşamba (21:21) | | |
|
|
 |
Kafasi karisik() |
Yaw arkadas benim kafam almiyor artik bu memlekette donenleri. Kim kimdir kime kil olmus niye boyle haberleri yapip birbirlerini sikayet ediyorlar saga sola. nedir paylasamadiklari. Ben mi cok safim anlayamadim |
Gönderilen Tarih - 24 Nisan 2013 Çarşamba (21:17) | | |
|
|
 |
Irkçılık() |
Doğrudur, üniversitede Kürtlere karşı bir mobbing ve yıldırma var. Bunlarda Mucir ve Milletvekili kardeşi merkezlidir. Son bir yıldır. alınan şube müd. ve diğer yönetim kadrosu A.... |
Gönderilen Tarih - 24 Nisan 2013 Çarşamba (21:12) | | |
|
|
 |
mehfüs() |
Tetikçi önder yeşil ergenekon seni özel olarak siirt için mi görevlendirdi. Biz siirtliler çok misafirperveriz. Önder, Bi zahmet gelme siirte... Senin siirtteki uzantıların sana bilgi verirler... |
Gönderilen Tarih - 24 Nisan 2013 Çarşamba (20:33) |
|
|
Kaynak :http://www.siirtnews.com/haber-3852-onder_aytac_ne_yapmaya_calisiyor.html
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
YORUMLAR